Przykład wypełnienia formularza zgłoszeniowego w przypadku awarii urządzenia
UWAGA!!!
Jeśli chcą Państwo wysłać urządzenie do naprawy (kontroler, drukarkę, kamerę, itp.), należy koniecznie przed wysłaniem zgłosić problem w systemie pomocy, co pozwoli uzyskać numer sprawy, niezbędny do dalszego jej przetwarzania. Po weryfikacji zgłoszenia status sprawy zostanie zmieniony i otrzymają Państwo informację, że serwis oczekuje na przesyłkę. Wysłanie nie uzgodnionej przesyłki, bądź przesyłki bez poprawnego numeru sprawy na liście przewozowym będzie skutkować jej nieodebraniem lub znaczącym przedłużeniem procedury serwisowej.
---
Istotą takiej regulacji przyjmowania przesyłek serwisowych jest chęć jak najsprawniejszego działania serwisu, ograniczania pomyłek i skrócenia czasu serwisu.
Dziękujemy za zrozumienie.
Na załącznikach wzór przykładowego zgłoszenia.
---
zespół serwisu chomtech.pl